دوست دارم























♥عاشق دیوونه♥

هنوزم به پات نشستم

هنوزم امید دارم که برگردی

هنوزم عاشقتم

اخه تو کجایی؟...کجایی؟

کجایی بیای ببینی دلم شکسته

کجایی ببینی چشمام پره اشکه

چشمایی که میگفتی اگه ناراحت باشن...اگه اشک بریزن...میمیری

نیستی...رفتی...خرد شدم...شکستم...

تو ازم بریدی...

ولی هنوز تو قلبمی...تو ذهنمی...

هنوز عاشق چشماتم

چشمایی که ذل میزد تو چشمام

میگفتن دوستم داری

پس اون چشما کجان؟

اون چشمایی که بهم ارامش میدادن کجان؟

اون دستایی که دستامو میگرفتن و من احساس میکردم با گرفتنشون خوشبخت ترینم کجان؟

دیگه نیستی...

نباید امید الکی داشته باشم...

میدونم...

اما با همه کارایی که در حق من و قلب عاشقم کردی

با اینکه غرورمو...قلبمو...احساساتمو...خرد کردی...شکستی...

هنوزم دوست دارم...

دوست دارم...



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت11:42---8 مرداد 1391
سلام عزیز
عزیزم با چهار پست جدید به روزم خوشحال میشم به تک تکشون سر بزنی و برا هر کدوم نظری بدی
راستش با یه روحیه جدید اومدم انگار همین امروز متولد شدم
با اومدنت کلبه ام رو چراغونی کن عزیزم


راستی عنوان وبم رو تغییر دادم دوست داشتی عنوان جدید رو جایگزین قبلی کن


gh&m
ساعت15:58---7 مرداد 1391
سلام وبلاگ زیبایی داری خوشحال میشم به منم سر بزنی وتبادل لینک کنیمپاسخ:سلام عزیز متاسفانه نمیتونم تو وبلاگت نظر بزارم کلا وبلاگای بلاگفا کد تاییدشون برام نمیاد

farzaneh
ساعت8:14---5 مرداد 1391
وقتی میشی نیاز من که نباشی پیش من
اشکهای چشمامو ببین که میریزه به پای تو
بازم که بیقرارمو دلواپسی نگاه تو
تموم هستی منی بمون همیشه پیش من
اگر شدم عاشق تو نزار بیتاب بمونم
لا لایی شبام تویی نزار که بی خواب بمونم
دارم برات شعر میخونم شاید به یادم بمونی
فقط یه چیز اذت میخوام همیشه عاشق بمونی
دوست دارم خیلی کمه ولی جز این چیزی نبود
واژه ها رو ولش کنیم عشقمو از چشام بخون


Ghazaleh & reyhaneh
ساعت15:59---4 مرداد 1391
Salam doost aziz mam noon ke be webemon sar zadi doobare montazeretim

Webeto kheyli doost darim matlabat AliAmf


آی آدم ها
ساعت0:25---4 مرداد 1391
تاکنون دوستی را پیدا نکرده ام که به اندازه ” تنهایی ” شایسته رفاقت باشد . . .
(تورو)


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391برچسب:,ساعت 13:58 توسط عاشق دیوونه| |


آخرين مطالب
» دوست دارم
» عاشق دیوونه
» تنها
» راحت
» دل بریدی
» کاش...
» تویی باعث...
» خاطرات
» تو می دانی؟
» قربانی
» نامه
» فرشته ی پاک
» این تویی؟
» لبخند شیک
» برو
» از دست دلم
» نباید گریه کنم
» خنده ی خیالی
» گفتی...
» پاییز

Design By : RoozGozar.com